دانلود بازی دونده معبد Temple Run Oz v1.4.1
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود بازی دونده معبد Temple Run Oz v1.4.1
نوشته شده در سه شنبه 1 مرداد 1392
ساعت : 15:54
نویسنده :
دانلود بازی دونده معبد Temple Run Oz v1.4.1
  • دانلود بازی دونده معبد Temple Run Oz v1.4.1

    Temple Run Oz یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار می باشد که نسخه جدید آن با تغییرات چشمگیری برای اندروید منتشر شده است . این بازی فوق العاده توانسته است در گوگل پلی امتیاز 4.5 را به خود اختصاص دهد ! بدون شک این بازی یکی از بهترین بازی های دویدنی برای اندروید است که تجربه بازی در یک سرزمین فوق العاده زیبا و عجیب را در اختیار شما قرار می دهد ! در این بازی باید سعی کنید سکه های بیشتری را در طول مسیر جمع آوری کنید و از موانع عبور کنید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

    دانلود بازی دونده معبد Temple Run Oz v1.4.14.2 out of 5 based on 21 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Temple Run Oz v1, 4, 1, Temple Run Oz v1, 4, 1 اندروید, Temple Run Oz v1, 4, 1 لینک مستقیم, Temple Run Oz v1, 4, 1 مخصوص اندروید, Temple Run: Oz v1, 0, 2, Temple Run: Oz v1, 0, 2 APK, Temple Run: Oz v1, 0, 2 برای اندروید, اندروید Temple Run Oz v1, 4, 1, دانلود اندروید Temple Run Oz v1, 4, 1, دانلود بازی Temple Run Oz v1, 4, 1, دانلود بازی Temple Run: Oz, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی محبوب Temple Run: Oz v1, 0, 2,